HTML


.♥..♥.4 rész.♥..♥.Pierre.♥..♥.

2008.06.05. 21:02 - SarahBaby

Mikor bementünk Simone éppen Billt osztotta elég rendesen.

-Mér kellett ezt csinálnod??-Simone kiborulva

-Nem tudom...Anya ez csak úgy jött... Nem volt benne semmi olyan...

-Figyelj, biztos oka volt, hogy megcsókoltad. De tudod mit nem érdekel, azt csinálsz amit akarsz...-Simone, majd ki akart menni az ajtón, de belénk ütközött.

Simone szúrósan nézett rám, majd Apu mutatta, hogy menjek be. Bementem a szobámba és ledőltem az ágyra. Simone jött be. Mikor megláttam felültem és tudtam, hogy kínos beszélgetésünk lesz.

-Sarah... Ami történt kicsit megtört és Apádat is... Szeretném tudni, hogy ebbe érzelem van vagy csak véletlen volt, mert Apád szerint és szerintem is 1 családon belül nem kéne 2 kapcsolat... Remélem megérted.-Látszott rajt, hogy komolyan gondolja

-Simone... Az Én részemről ebbe nem volt semmijen érzelem... minden esetre lehet, hogy ez most fájni fog de nekem jól esett. Én ahogy már mondtam örülök neki, hogy egymásra találtatok... Billel nem hinném , hogy összejövök... helyes, aranyos, okos és minden ami kell, de csak egy barát és egyben  majdnem tesó is...

Simone-val még beszéltünk erről  a dologról, de az már nem volt annyira érdekes.  Miközben beszéltünk Tom rontott be a szobába.

-Te tényleg smároltál Billel??-Tom, majd észrevettem hogy édesanyja is ott van velem.-Szijja Anya

-Tom... kérlek még csak a te hülyeséged hiányzik ebből...-Simone, ajd felállt és kiment.

Tom megvárta még kimegy Simone, majd betette az ajtót és az ágyam felé közeledett. Leült, majd megölelt. Szorosan belé kapaszkodtam, majd folyni kezdett a könnyem.

-Ha elmondod jobb lesz??-Tom a fejemet felemelve miután eltávolodtunk egymástól.

-Igen... Az történt, hogy mi ugye lent maradtunk és elmentünk bowlingozni, majd kicsit ittunk de nem vészesen ez nem is lényeg mert tényleg meg se látszott rajtunk. Elindultunk felfelé, majd Én megbotlottam, a liftnél és szabályosan beestem a liftbe. Bill megfogott, majd felhúzott és a szánk összeért. Megnyomta a gombot, majd megcsókolt. Fantasztikus volt, aztán kinyilt az ajtó és ott állt Simone és Apa.-Én, Tom pedig csendben hallgatta.

-De ha fantasztikus volt akkor...

-Tom, Apa és Simone akkor szakítanának, amit Én nem akarok... Jólesett ez a kis csók de semmi több. Gondolom Bill is így érez...

-Beszéljél vele és akkor megtudod mit érez... Ha gondolod akkor elcsalom Anyuékat valahova. Szerintem így nem jó hogy mind a ketten kerülitek egymást mint az öt évesek.

-Értem, akkor beszélek vele...

Tom kiment, majd elrángatta Apuékat egy tóhoz. Én és Bill együtt maradtunk. Bill benn volt a szobájába. Tudta, hogy csak ketten vagyunk ezért ki se jött. Én nagy levegőt vettem, majd bekopogtam. De Bill nem válaszolt. Kopogtam még egyszer, de Bill ismét nem válaszolt. Tudtam, hogy benn van ezért benyitottam.

-Bill, beszélnünk kell... -Majd odamentem és leültem az ágyra ahol feküdt.

-Mondjad mit akarsz...-Bill, egyáltalán nem volt bunkó de nekem szarul esett.

-Csak azt, hogy ez nem mehet így... Ami megtörtént az megtörtént. Nem lehetünk úgy mint két idegen. Részemről pedig jó volt a csók csak tiltva van...

-Figyelj, több mint két éve nincs senkim, összezavarodott bennem minden. Tudod ez a csók olyan volt mintha más világba élék és csak mi ketten lettünk volna. e egyszer minden jónak is vége kell, hogy érjen.

-Szóval nem hiába volt ez??-Én meglepődva

-Nem hát... Nem azt mondom, hogy szerelmes vagyok, de többet érzek irántad mint bármelyik lány iránt. De nem lehetünk együtt... Ami nagyon bánt. És nem szeretném, hogy amit most érzek az szerelemmé alakuljon át, mert akkor tényleg nagyon fogok szenvedni...

-Bill... Apa és Simone már így is kikészültek... Bele se merek gondolni, hogy hogyan reagálnának arra ha mi együtt lennénk. Én is hasonlóan érzek irántad... Ha nem is annyit mint Te Én irántam de biztos, hogy többet mint Tom iránt.

Bill megölelt, nem volt benne semmi félreérthető. Mindent megbeszéltünk, majd lementünk enni. Miközben ettünk megérkeztek Apuék is. Leültek enni velünk. Majd miután megkajáltunk, vissza felmentünk.
Pihentünk egy kicsit. Tomnak elmondtam, hogy mit beszéltem Billel. Simone és Apa pedig kezdet lenyugodni. Tommal éppen versenyeztünk, hogy ki húz le előbb egy pohát kólát, majd Bill jött be.

-Nyertem.-Tom, majd lecsapta a poharat.

-Szija Bill... Mit szeretnél??-Én kedvesen, majd ráöltöttem a nyelvemet Tomra.

-Jöttök sétálni?? Körülnézünk a környéken...-Bill, majd mi bólintottunk és felálltunk.

Mindenki elment készülődni. Tom maradt a laza dolgoknál, csak most halászgatyát vett fel. Simone egy ujjatlan kivágott és egy gatyát vett fel, nagyon csinos volt. Apa egy halászgatyát és egy pólót. Bill hozta a szokásos stílusát. Én pedig egy farmer picsagatyát és egy lila ujjatlan  sportos felsőt.  Mikor mindannyian készek lettünk elindultunk 

-Merre megyünk.-Tom mikor már lenn voltunk a hotel előtt.

-Szerintem menjünk arra.-Apa mutatott egyenesen.

Elindultunk, majd hamarosan egy sétálóutcához értünk. Mined egyes helyet végignéztünk, minden hülyeséget összevettünk, majd megálltam.

-Sarah, menjél már...-Tom, mert majdnem nekem jött.

Nem szóltam semmit, csak elindultam. Megálltam, majd Bill odajött.

-Valami baj van Sarah??-Bill a hátamra tette a kezét

-Nézd.-majd egy csodálatos karkötőre mutattam.

Nagyon szép volt, és nem volt bizsu. Ezüst volt és tényleg nagyon szép.

-Mi van vele??

-Gyönyörű.-Én, majd elvettem és nézegettem.

-Sarah, nem vehetsz már semmit...-Apa jött oda.

Pont akartam Apunak, hogy nekem kell ez a karkötő, de leszakadt az ég. Nagyon fújt a szél és szakadt az eső. Elindultunk a hotel felé.

-Menjetek csak Én mindjárt jövök.-Bill, majd visszafordult.

Mikor odaértünk mindenki száraz ruhát váltott. Olyan 20 perc múlva egy agyonázott Bill jött be. Gyorsan vett egy forró fürdőt, majd ő is száraz ruhát vett fel. Simone és Apu elmentek valamilyen filmet nézni a szobájukba. Bill és Tom pedig valamiről beszéltek és amikor odamentem akkor elkussoltak. Gondoltam zavarok, bementem a szobámba, majd átvettem az új halálfejes fürdőrucim, majd azt a köntöst vettem fel amit a hotelbe adtak és mentem is le az uszoda részre.
Lementem lifttel, a liftből mikor kiléptem akkor már az uszodába is voltam. Sok fiatal srác volt egy csapatban. Gondoltam kicsit szórakozok. Ledobtam magamról a köntöst, majd bementem a vízbe. Úsztam egy kicsit, a srácok közül pedig pár engem figyelt. Sőt rólam is beszéltek, mert hallottam, hogy mondta az egyik hogy nézd azt a csajt és rám mutatott xD. Mikor eleget úsztam, kijöttem a medencéből.

-Helló.-Az egyik srác. Barna szem, barna fél hossz haj, percingje az állánál volt. és a testét sok tetkó borította.

-Szióka.-Én, majd rámosolyogtam.

Fogtam, magam és bementem a gőzkabinba. Amikor bementem nem volt ott senki, de mikor leültem fél perc múlva már 3 fiú volt benn. A fiúk elkezdtek beszélgetni, majd engem is kérdezgettek.

-Te honnan jöttél??

-Magdeburg. Te??

-Berlin

-Hány éves vagy??

-18. Te??

-23

-Hogy hívnak??

-Sarah. Téged??

-Pierre

-Akkor francia vagy??-Én meglepődve

-Igen. Kivel jöttél??

-A családomal, csak ők most fenn vannak...

-Értem. Nincs kedved eljöni velünk a bárba??

-De menjünk.
Kimentünk a gőzkabinból, majd lefeküdtem a napozóágyra. A fiúk odahozták a cuccaikat, majd elmentünk együtt a bárba. Az uszodában is volt egy bár ezért oda mentünk.
Rendeltünk piát, majd iszogatni kezdtünk. Óvatos voltam, nem hagytam magamat, hogy leitassanak.

..::..::..Bill és Tom..::..::..

-Hol van Sarah??-Bill felfigyelve arra, hogy már rég nem mentem arra felé

-Biztos alszik...-Tom megforgatva a szemeit

-Megnézem.-Bill felállt, majd elindult a szobám felé, nem kopogott, mert ha alszok akkor felébredek. Bill benyitott, majd nem voltam sehol.

-Nah megvan az a kis Ördögfióka??-Tom mosolyogva

-Nincs.-Bill, majd már készült is, hogy megkeres.

-Ne siess már... Lehet, hogy csak enni ment le

-De az fenn is van...-Bill, majd kiment az ajtón. Tom pedig utána ment

Először kerestek lenn a halban, majd ott megnéztek a bárban. Majd kimentek a parkolóba, hátha ott vagyok. A holtel körül is körbenéztek, majd már csak az uszoda volt...

..::..::..Nálunk..::..::..

Miután rendeltünk és megittuk a piánkat, mi hülye fejünkkel visszamentünk a gőzkabinba...

..::..::..Bill és Tom..::..::..

Lejöttek az uszoda részre, nem láttak ott se sehol, mert benn voltunk a gőzkabinba. Bill ideges volt, már Tom is kezdett. Visszamentek a szobába, mi pedig kijöttünk a gőzből, mert nem éreztük magunkat benn valami jól a pia után.

Kimentünk, majd a srácok fel mentek, mert az egyik már majdnem rókázott is. Pierre lenn maradt velem. Még beszélgettünk. Elmentünk megint a bárba, Én csak egy paradicsomlét ittam míg Pierre egy vodkát lehúzott. Elindultunk fel a szobák felé. Bementünk a liftbe, majd elkezdtünk felfelé menni.

-Holnap mi már megyünk is vissza Berlinbe. Sajnálok itt hagyni egy ilyen szép lányt.-Pierre, majd megsimogatta az arcomat.

-Hát pedig itt kell hogy hagy.-Én, majd levettem az arcomról a kezét.

-Remélem el tudunk búcsúzni.-Pierre, majd neki nyomot a lift falának

-Kérlek...-Én, majd próbáltam magamtól eltolni.

Pierre megnyomta az "M" gombot azaz a stopot. Nekem kezdtek folyni a könnyeim. Nyugtattam magam, hogy nem lesz semmi baj. Pierre megfogott és nekinyomott a másik falnak. Benyúlt a fölsőm alá, majd a nyakamat kezdte el puszilgatni. Gyorsan magnyomtam a 3as gombot, majd újra elindult a lift. Pierre lemerevedett, majd maga elé nézett.

-Sarah, kérlek ne haragudj, nem tudom miért csináltam.-Pierre, majd nekem sak folytak a könnyeim.

-Figyelj semmi baj, csak kicsit megijedtem.-Tényleg nem hagyott benne olyan nagy nyomot.

-A volt barátnőmre emlékeztetsz akit nagyon szerettem, de megcsalt és elhagyott.-Pierre kicsit elérzékenyült.

Megöleltem Pierret, majd elbúcsúztunk és számot cseréltünk. Én halkan bementem, majd egyből megcéloztam a fürdőt. Lezuhanyoztam, fogat mostam, egy törölközőbe megcéloztam a szobámat. Meleg volt, nem is öltöztem át. Befeküdtem az ágyba egy szál törölközőbe, majd el is aludtam. Arra keltem fel, hogy valaki bejön.

-Sarah ébren vagy??-Bill halkan

-Már igen...-Én, majd lerántottam a fejemről a takarót. -mondjad mit szeretnél...

-Beszélni 

A bejegyzés trackback címe:

https://th-kaulitztwinz.blog.hu/api/trackback/id/tr25505780

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Tekla 2008.06.09. 15:40:37

hell!!!!
én most kezdtem el olvasni d enagyon tetszik!!!!

SarahBaby 2008.06.09. 19:32:31

jajjjjj köszönöm... rem tovább olvasod:P puxy.law.

Tekla 2008.06.10. 17:02:24

Persze,hogy tovább olvasom!!!!!
De mikor lesz rész kb.?

SarahBaby 2008.06.10. 18:25:53

most kezdem el... de nagyon fáj a kezem... most jöttem kórházból... de azé sietek:P puxy

Tekla 2008.06.11. 13:26:28

ok és gyógyulást!!!


süti beállítások módosítása