HTML


.♥..♥.3 rész.♥..♥.Ezt nem kelett volna.♥..♥.

2008.06.04. 21:27 - SarahBaby

Másnap reggel Apu és Simone lenn volt  konyhába és éppen főzőcskéztek. Bill és Tom ment le kómás fejjel a lépcsőn. Simone adott nekik enni, majd négyen reggeliztek. Apu egyszer csak elvette a fejétől az újságot.

-Hol van Sarah??-Apa a fiúkra nézve

-Alszik fenn a szobájába.-Bill próbált falazni nekem.

-Ilyenkor már fenn szokott lenni.

-Tegnap kicsit kiütötte magát...-Tom mosolyogva

-Mit csinált?? Hol voltatok??-Simone megrémülve

-Valamilyen Ildyvel mentünk el egy kocsmába. Nem ivott sokat, nem is rúgott be annyira csak kicsit.-

-Tom kérlek keltsed fel.-Apa szépen nézve Tomra

-Mér Én itt vagy Bi... Vagy is persze szívesen felkeltem.-Tom, majd vigyorogva elindult felfelé.

Tom bejött a szobámba, Mikor bejött a nevetés kerülget, de visszafogta magát nehogy felkeljek. Tom azon vidult ahogy aludtam, az egyik lábam az ágyról lógott le, a másik lábam az ki volt fordulva, az egyik kezem a lábamat követte, a másikkal pedig egy párnát szorongattam.

-Sarah kelj fel.-Tom halkan.-Saraj kelj fel.-Tom hangosabban

Tom megunta az egészet, kiment a fürdőbe, majd a felmosóvödörbe hideg vizet engedett. Tom fogta a vödröt tele hideg vízzel, majd bejött a szobámba. Már éppen önteni akarta, mikor megsajnált. Tom visszament a fürdőbe kiöntötte a hideg vizet, majd engedett bele langyosat. Tom vissza bejött, majd csalódottan látta, hogy ülök az ágy szélén és kómásan nézek. Tomot ez nem zavarta odajött, majd egyenesen rám öntötte a vizet.

-AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA.-Én felálltam az ágyról és Tom felé iramodtam Lerohantunk a lépcsőn, majd az egész házon át kergettem míg el nem kaptam a kertbe. Letepertem Tomot, majd elkezdtem ütni a mellkasát. Megfogtam felállítottam, majd mikor el akart megint menekülni belelöktem a medencébe.

-Te kis... Én most megverlek...-Tom, majd kipattant a medencéből és jött utánam be a házba.

-Apaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.-Én oda futva apához agyon ázva.-Tom el akar kapni.

-Biztos megérdemled...-Apa, majd megfogott, hogy Tom el tudjon kapni.

-Na Kölyök megvagy.-Tom, majd felkapott és elkezdett velem kifelé menni.

-Tom... ne merd megcsinálni.-Én fenyegetőzve

Tomot ez nem érdekelte fogta magát és beledobott a medencébe. Ott pancsoltunk Tommal ruhába, majd Simone szólt ki.

-Gyerekek gyertek be...

Kimásztunk a medencéből, majd átöltöztünk és lementünk a nappaliba ahol Apa, Simone és Bill várt ránk. Leültünk, majd Simone megszólalt.

-Arra gondoltunk Martinnal, hogy el kéne mennünk egy hosszú hétvégére valamilyen hotelbe.

-És a rajongók??

-Erre is gondoltunk és találtunk egy olyan helyet ami el van zára mindentől, de mégis lehet a tengerbe is fürdeni, mert külön területük van. Oda senki se tud bejutni.

-Én benne vagyok.-Bill és Tom

-Jól hangzik...

-Akkor pénteken indulunk.-Simone

-De ma szerda van-Bill és Tom.

-Kell beszélnünk Daviddal.-Bill, sóhajtva egy nagyot.

-Mi már megbeszéltünk mindent.-Simone

Még beszélgettünk, majd Simone és a fiúk hazamentek. Apu és Én is mentünk a dolgunkra. Egész jól telt ez a nap olyan nyugis volt, bár kicsit fájt a fejem. Másnap Ildyvel elmentem vásárolni, új cuccokat. Vettem egy halálfejes fürdőrucit, vettem új felsőket, 2 új rövid gatyát és 2 farmer minit hozzá pöttyös csíkos halálfejes és sima piros cicanacit. Amikor hazamentem Apu megint agyérgörcsöt kapot, hogy minek ennyi ruha. Apu és én is összepakoltunk, majd Ildy 9ig nálunk volt. Mintán hazament elvégeztem az esti teendőimet, és mentem aludni.

Reggel korán keltünk fel, mert 11re ott kel lennünk. Mikor felkeltem Simone már ott volt nálunk és azt várták, hogy Én készüljek el. Mikor elkészültem elmentünk Billékért, mert ők még csak akkor készülődtek mikor Somine elindult apuhoz. Majd mikor odaértünk akkor bementünk a házba.

-Baszott ez kurva szép.-Én, majd körülnéztem

-Mi szép??-Bill a lécsőről.

-A ház..-Bil mire vágott egy ja értem arcot.

-Helló hugi. Hogy tetszik??

-Fain

Tomék cuccát is beraktuk a kocsiba, majd indultunk. 4ésfél óra volt az út. Mivel nekünk még korán volt ezért 3an bealudtunk a kocsiba. Simone és Apa halkan beszélgettek. Az utolsó egy órát mindenki ébren töltötte, de akkor se volt olyan hogy egymás szavába csapunk. Mikor odaértünk akkor még nem tudtuk átvenni a lakosztályt, mert még nem takarították ki. Addig körülnéztünk a környéken. Volt golfpálya, kosár, foci és még bowling is. Billékkel megbeszéltük, hogy ide le fogunk jönni. Olyan fél óra múlva elfoglaltuk a lakosztályt, majd kipakoltunk. Lementünk ebédelni, majd utána pihentünk egyet. Este felé pedig lementünk fürdeni.

-Sarah vigyáz hullám.--Tom, majd beterített egy nagy hullám.-Én szóltam

-AAAAAAAAAAAAA-Én, mert valami elkapta a lábam

-Sarah, baj van??-Apa a partról

-Valami elkapta a lábam.-Én, majd sikerült megrúgnom

-Auuuu.-Egy Bill jött fel a vízből.

-A nagy szőrnyeteg.-Tom röhögve

Bill fogta az állát, majd Én egy puszit nyomtam rá hírtelen mire Tom meglepődött. Tom mosolygott egyet, Bill pedig belepirosodott. Kimentünk a partra, majd a homokba temettük Tomot.  Mikor, már elfáradtunk, akkor Apu Simone és Tom felindultak a lakosztályba. Én és Bill pedig megnéztük a bowling pályát. Mikor bementünk gurítottunk párat, de nem csak golyót hanem piát is. Kicsit elengedtük magunkat. Majd olyan 11 körül felindultunk.  A liftben állt Bill mikor Én akartam bemenni akkor hírtelen megbotlottam. Bill megfogott, majd mikor felhúzott összeért a szánk. Fél perc után smárolásba kezdtük. Mentünk fel, mi meg csak smároltunk meg se fordult a fejünkbe, hogy nem lehet. Egyszer csak kinyílt az ajtó és 2 szem pár állt ott. Mi pedig lemerevedtünk.

-Hát ezt nem kelett volna...-Én, tudtam hogy ennek nem lesz jó vége

-Sarah... Bill??-Simone meglepődve

-Apa Simone??

-Anya Martin??

-Ti mit csináltok itt??-Apa idegesen

-Jövünk fel...-Én kínosan

-Gyere csak velem kisasszony.-Apa majd megfogta a karomat és lementünk.

Kínosan éreztem magam. Csendben mentem Apa mellett. Legszívesebben elsüllyedtem volna. Apán látszott, hogy mindjárt fel robban. Meg sem mertem szólalni.

-Nem akrsz semmit sem mondani.-Apa

-Nem hinném...

-Pedig kéne...

-Apa az úgy volt...-Én belekezdtem de közbevágot

-Nem vagyok kiváncsi az úgy volt szövegedre...-Egyre idegesebben. Jobbnak láttam, ha nem húzom az idegeit.

-Szal... megbotlottam és a szánk összeért aztán smaciztuk, de nem tudom miért...

-Azt Én se tudom... Fogd ezt meg.-Apa egy táskát a kezembe nyomott, majd vissza felindultunk.

Mikor felértünk az ajtó előtt Apu megszólalt:

-Még Simone-nak is tartozol egy magyarázattal.-Apa, majd benyitott a lakosztályunkra

A bejegyzés trackback címe:

https://th-kaulitztwinz.blog.hu/api/trackback/id/tr33504106

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Lora 2008.06.05. 20:41:41

szija Sarah!!najon jó az új blogod najon bejön!!!pussszi

SarahBaby 2008.06.05. 21:03:39

Hellóka... végre már azt hittem senkinek sem tetszik... örülök, hogy bejön és remélem tovább fogod olvasni... Szija.Puxy


süti beállítások módosítása