HTML


.♥..♥.2 rész.♥..♥. Kerti party:P.♥..♥.

2008.06.03. 19:23 - SarahBaby

Már 1 hete majdnem minden nap találkozunk Tomékkal. Nagyon megkedveltem őket, Simone nagyon gondos és olyan mintha az igazi Anyum lenne. Apu teljesen megváltozott. Billel elég jól megvagyok, bár úgy vettem észre hogy neki még nem nagyon szimpatikus ez a helyzet. Tommal folyamatosan hülyéskedek, igaz, hogy ő is néha olyan hogy a szemével is megtudná ölni Aput, de nem mutatja ki mert nem akar rosszat Simone-nak.

Délelőtt rászántam magam, hogy felkeljek. Lementem a konyhába, de nem volt senki sehol. Csináltam magamnak egy teát, majd miközben iszogattam elolvastam a mai újságot. Mikor megittam a teát és kiolvastam az újságot. Bementem a fürdőbe és elvégeztem a dolgaimat. Már felöltözve és frissen jöttem ki. Felmentem vissza szobámba, majd leültem gép elé. Olyan fél 1 körül Apu hangját hallottam. Elindultam lefelé.

-Szija Apu.-Én, majd Apu csak intett egyet, mert épp a telefon lógott a fülén.

-Helló kicsim.-Apu miután letette a telót.

-Hol voltál??

-Bementem a munkahelyemre és megbeszéltem vele, hogy had dolgozzak itthon, mert itt is meg tudom csinálni a dolgaimat. Aztán ha kellek bemegyek...

-És beleegyezett??-Apu bólintott egyet.-Jujjjjjjjj de jó

Apu gyorsan dobott össze egy ebédet, majd megkajáltunk. Minden fontos dolgot megbeszéltünk, ahogy szoktuk, majd mentünk a saját utunkra. Felmentem msnre, majd egy ismeretlen személy írt rám.

▀▄▀▄▀Sex Goth▀▄▀▄▀ üzente: Szija

(¯`•._.•[ ѕαяαнвαву ]•._.•´¯) üzente: Hellóvan. Kivagy??

▀▄▀▄▀Sex Goth▀▄▀▄▀ üzente: A bratyód... Tom:P

Közben egy másik ember is rám ír aki szintén ismeretlen.

•.●Freiheit89•.● üzente: Hy hugi:D

(¯`•._.•[ ѕαяαнвαву ]•._.•´¯) üzente: Hellóvan. Mizujs??

•.●Freiheit89•.● üzente: Semmi kül. Arra??

(¯`•._.•[ ѕαяαнвαву ]•._.•´¯) üzente: Semmike:P. Honnan tudod a címem??

•.●Freiheit89•.● üzente: Titok... Képzeld most értünk haza próbáról. Tökre fel vagyok
pörögve... nem is fáradtam el:P

(¯`•._.•[ ѕαяαнвαву ]•._.•´¯) üzente: Tényleg?? Az tök jó. Nem jöttök át?? pls

•.●Freiheit89•.● üzente: Hát... lehet...

(¯`•._.•[ ѕαяαнвαву ]•._.•´¯) üzente: Kerti party??:P

•.●Freiheit89•.● üzente: Akkor megyünk xD                                  

Bill lelépett msn-ről, ahogy Tom is. 20 perc múlva Apu lépett be a szobámba. Kicsit meglepődött fejet vágott, majd elmosolyodott.

-Te meghívtad Simone-kat grillerzni??

-Igen... talán baj??

-Nem. Furcsa tőled, de nagyon örülök neki.

-De van itthon olyan amit süthetünk kinn??

-Nem hinném. De akkor gyere azt vegyünk...

Elmentünk Apuval, majd mindent megvettünk ami kell. Beültünk egy fagyikehelyre, majd eleszegettük. Mikor mind a ketten megettük. Elindultunk haza, mikor hazaértünk mindent előkészítettünk. Apu és Én is kényelmesebb ruhába öltöztünk át, majd pont jöttek Tomék.

-Helló. Gyertek be.-Én kinyitva nekik az ajtót, majd puszi-puszi és bejöttek.

-Apu fenn van. Menjél csak fel hozzá.-Én Simone-nak.

-Már itt vagyok.-Apu a lépcsőn, majd odament Simone-hoz és csók.

-Gyerekek is vannak Héé.-Bill ,majd befogta a szemem.

-Naaa. Nem is tudom ki itt a gyerek...-Én, majd lefejtettem a kezét a szemeimről.

Nevettünk egy sort, majd kimentünk a kertbe. Nagyon szép idő volt, elkezdtünk sütögetni, zenét hallgatunk és a gyengébbek bújócskáztak. Bill és Tom olyan 8 éves szintre ment le velem együtt. Bújócskáztunk, fogócskáztunk fociztunk és minden hülyeséget csináltunk.

-Gyertek enni.-Simone kiabálva nekünk le a pályához.

-Megyünk.-3an, majd elindultunk felfelé.

Felértünk, majd helyet foglaltunk. Elkezdtünk enni, majd közben jókat nevettünk. Tom egyszer csak felhozott komolyan témát, amin mindenki meglepődött, hogy ez hogyan került ide.

-Ugye nem lesz gyereketek??-Tom Anyára nézve

-Khmmm.-Apa

-Nem hinném fiam... De ha jön akkor nem vetetem el... De nem tervezzük...-Simone össze -vissza.

-Akkor jó.

-Tom... Ezt Anya is kérdezhetné... Egy koncert egy csaj... Szal...-Bill tényleg tök komolyan.

-Nem inkább egy koncert 4 csaj...-Én elhülyülve az egészet

-Hát Sarah... Te is több faszt fogtál mint kilincset az biztos.-Tom gúnyosan.

Felálltam az asztaltól, de Bill visszarántott. Bill szúrósan nézett Tomre, amjd mintha mi sem történt volna Tom felhozott egy új témát. Kezdtem megnyugodni, de még mindig fájt a beszólása. Kaja után, nem mentünk be csak beszélgettünk, Én közben néztem a csillagokat.

-Mindjárt jövök...-Én, majd bementem a házba.

Felmentem a szobámba, majd leültem az ágyra. Olyan 10 perc múlva Tom jött be. Én nem vettem észre mert háttal voltam neki.

-Sarah...Tom megfogta a vállam mire Én nagyot ugrottam.-Ne haragudj amit lenn mondtam.

-Figyelj szeretem az olyan embereket ami a szívükön a szájukon, hidd el Én is ilyen vagyok.

-De komolyan mondtam.-Tom majd kinyújtotta megint kezeit, megöleltem és ezzel szent a béke volt.

Vissza lementünk, majd Apuék valamilyen jó bulizós számokat raktak be amire lehet táncolni. Tom és Én egyből táncolni kezdtünk. Egyszer csak megeredt az eső.
Minden cuccot bevittünk a lakásba, majd Apuék felmentek a szobába. Mi is az enyémbe. Beszélgettünk, majd megtalálták a képeimet amin még kicsi voltam és azokat nézegették. Közben nekem megszólalt a telóm.

-Szijjja. Mond.

-Helló. Nincs kedved eljönni valahova??-Ildy a vonal másik végéből.

-De persze. Mikor??

-Most. Mivel esik az eső ezért valami kocsmára gondoltam.

-Jó menjünk.-Én, majd letettem a telefont és átváltottam egy másik ruhát. Sötétlila felső, farmer mini egy topánka, majd belőttem a hajam kifestettem a szemem, beraktam a piercingem, mert eddig be volt gyulladva. Aztán indulhattam is.

-Te hova mész??-Tom mikor látta, hogy az ajtó felé közeledek

-El.-Tömören válaszoltam, majd kimentem.-Ja... ha Apu kérdezi elmentem Ildyvel.-Visszanézve

-Menjünk utána.-Bill, majd felkapták az összes cuccukat és elindultak utánam.

Gyalog mentem, mert egy köpésre volt otthonról. Billék pár méter lemaradással jöttek utánam.

-Láttad Sarah pc-jét??-Tom mosolyogva

-Mi van vele??-Bill értetlenül

-Hát neki is ajakpc-je van

-Jah csak neki jobban áll.-Bill mire Tom meglökte, mire Én hátrafordultam.

Sikerült nekik elbújni, majd egymást kezdték hibáztatni. Mikor bementem a kocsmába akkor már ott volt Ildy.  Köszöntem az ismerős embereknek,  majd leültem Ildy mellé.  Már vagy 3 perce mesélem neki a dolgokat, majd 2 srác leül mellénk.

-Zavarunk??-Tom vigyorogva

-Te mi a szart keresel itt??-Én meglepődva

-Nah ez ám a kedves fogadtatás...-Bill grimaszolva

-Ő itt Ildy a legjobb barátnőm...-Én ildyre mutatva, majd puszi-puszi

-Helló mit hozhatok??-A pincér

-Bacardicola xD.-Én és Ildy

-Cola-Bill és Tom, felírta majd elment a pincér

-Neked nem kéne inni.-Bill

-Nem fogok bebaszni... Még soha sem mentem haza részegen... elégszer.-Mire Ildy és Én nevettünk de a fiúk nem nagyon vették a poént.

Kihozták a piánkat, megittuk elbeszélgettünk, majd olyan 2 körül hazamentünk. Nem voltam berúgva de félrebeszéltem. Hazaértünk, Apuék már aludtak... vagy nem. Tom felvitt a szobába, maja ők átmentek a vendégszobába és lassan mindenki aludt a házban.
                   

A bejegyzés trackback címe:

https://th-kaulitztwinz.blog.hu/api/trackback/id/tr5501936

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása