HTML


.♥..♥.9 rész.♥..♥. Meglepetés!!! Na ez már zaklatás a köbön.♥. .♥.

2008.06.25. 00:05 - SarahBaby

Bill felült és nevetett. Értelmes fejet vágva ránéztem, majd Én is elnevettem magam. Persze, hogy nevettünk hiszem Túrbó a kosarában aludt, de nem az volt a vicces hanem az hogy hogyan. Visszafeküdtünk, majd hozzábújtam Billhez.

-Ideges voltál rám este úgye??-Én felnézve rá

-Kicsit.-Majd kaptam tőle egy csókot

Ott feküdtünk szótlanul, majd egyszer csak Túrbó felmászott az ágyra. Rámászott Billlre, majd rám mikor már körbemászta az egész ágyat odament az ajtóhoz, hogy ki akar menni. Felkeltem és kinyitottam az ajtót. Túrbó gyorsan végig a folyosón majd le a lépcsőn. Lementem a konyhába, csak Ildy volt lenn. Öntöttem magamnak kávét, majd leültem Ildyvel szemben.

-Jó reggel. Mi van veled és Tommal??-Én kíváncsiskodva

-Dúl a love.-Ildy boldogan-Tudod Tom nem is olyan amilyennek leírták az újságok. Lehet, hogy olyan volt, de mostmár megváltozott.

-Értem. Nah ennek örülök.-Még beszélgettünk egy darabig, majd elmentem zuhanyozni.

...:::...Közben Bill...:::...

Mikor Én kimentem, Bill elkezdett valamit keresni az éjjeli szekrénybe. Nem találta az övében gondolta, hogy az enyémbe rakta és ott is keresni kezdte. De ott sem találta, majd az éjjeli szekrény mélyén megtalálta a naplómat. Ha már eddig is olvasta és tudom, hogy beleolvasott, sőt nem is voltam rá annyira ideges még egyszer beleolvas. Kivette, majd lapozgatni kezdte.

"Kedves Naplóm!!!!

Újra írni fogok amint alkalmam van rá. Mostanában nagyon megváltozott az életem. Jött Bill aminek nagyon örülök teljesen jól érzem magam ha vele vagyok. Aztán itt van Tom akivel nagyon jól elvagyok. Simone pedig többet foglalkozik velem mint a saját anyám. Nemrég megtudtam egy titkot amit semmi féle képpen nem mondhtok el senkinek. Nem tudom, hogy sikerül-e tartanom aszámoat de remélem is. Mára ennyi. Viszlát legközelebb."

Bill elmerült a gondolataiba. Furdalta a kiváncsiság mi lehet ez a titok. A naplómat visszarakta a helyére, majd Én pont beléptem a szobába egy szál törcsybe. Bill megnyalva a száját végignézett rajtam, majd előtte felöltöztem. Elmegyek sétálni Túrbóval, majd jövök valamikor. Billel elbúcsúztunkm Túrbóra raktam pórázt, majd mentem is.

Nem tudom mi lehetett a bajom, de olyan volt mintha valaki követne. Ha hátranéztem nem láttam senkit. Egyszer csak olyan volt mintha a vaku fényét látnám. Megsétáltattam Túrbót, majd odaértem a célzott helyemre. Bementem, majd kedvesen fogadtak. Megbeszéltük mit szeretnék, majd neki is álltak. 2-3 óra alatt végeztek. Közben volt már 5 nemfogadott hívásom. Mind Billtől jött. Kifizettem a munkályukat, majd visszahívtam Billt.

-Hol vagy Sarah??-Bill se köszönni semmi

-Most indulok haza. 10 perc és otthon vagyok.-Én, majd le is tettük.

Túrbóval gyorsan hazasiettem. Most is ugyan azt éreztem mint mikor jöttem. Hazaértem, majd levettem Túrbóról a pórázt és mint a Túrbó, ment fel Billhez a szobába. Leraktam a kabátom, majd Én is felmentem. Bill ült a gép előtt és épp valamit dolgozott.

-Szijjjja KicsiM.-Én, majd Bill hátrafordult és elállt a lélegzete is.

-Hát te, hogy nézel ki??-Bill ledöbbenve

-Így. Talán nem tetszik??-Én elszontyolódva

-De.-Bill, majd odajött és megcsókolt.

Lementünk a nappaliba ahol Tom szórakozott Túrbóval Ildy pedig olvasott. Mikor megláttak ők is meglepődtek.

-Sarah ez tényleg te vagy??-Ildy mosolyogva

-Igen.-Én vigyorogva, majd pörögtem egyett.

Hallottuk, hogy Simone és Apa leparkol a garázsba, majd bejöttek a nappaliba. Mikor megláttak nagyon meglepődtek. Láttam Apán, hogy ő nincs megbarátkozva a dologgal, de Simonen látszott, hogy tetszik neki.

-Sarah...-Apa megdöbbenten

-Nagyon jól áll.-Simone őszintén

Nah már titeket se váratlak tovább. A feketerövid felnyírt hajamból derékigérő lett és az elején a jobb oldalon egy rozsasuín a bal oldalon pedig egy kék vízszinted melír volt a hajamba(tudjátok asszem zebrának hívják). Mindenkinek tetszett csak Apának még furcsa volt.

Tom, Ildy, Bill és Én egész map Túrbóval foglalkoztunk. Tom és Bill nagyon el voltak vele. Én és ildy pedig csak nevettünk a hülyeségükön. Déután megint elvittem Túrbót sétálni, de most Bill is jött.

-Olyan érzésem van mintha követnének minket.-Én még mindig parázva a dologtól.

-Nekem 5 éve ijen érzésem van.-Bill mosolyogva

-De ez most nem vicc.-Én idegesen

Bill felhívta Sakit, hogy jöjjön ki hozzánk a parkba. Saki gyorsan ide is ért, majd vigyázott ránk. Kezdtem megnyugodni. Majd Bill látta rajtam, hogy Én tényleg félek ezért megkérte Sakit, hogy ahova megyek a házon kivül mindig kísérjen el. Hamarosan hazaértünk, majd vacsoráztunk is. Este nem volt semmi xtra. Megnéztünk egy filmet, majd aludtunk. Túrbó a kosárjában, mi pedig természetesen az ágyon.

Reggel Túrbó ébresztett minket, hogy engedjük ki a szobából. Bill felkelt, majd kiengedte. Hamarosan lementünk a konyhába. Leültünk reggelizni, majd Ildy rontott be a konyhába.

-Jó reggelt. Sarah nézd az újságot, most jöttem az újságostól.-Ildy és lerakta elém

Az újságok címlapján Én voltam és Túrbó.

" Bill barátnője csak úgy szorja a pénzt!!... Egy majom se olcsó, na de egy hajfelvarrás. Így ment be... és így jött ki"

Mutatták a képeket is hozzá. Én csak ültem ott és magamba meredtem.

-Ezentúl nem lesz egy nyugodt percem se??-Én kiakadva

Fogtam magam és felmentem a szobába. Bekapcsoltam laptopom, majd zenét hallgattam és felmentem MSNre is. Mikor beléptem egyszerre 7en írtak rám, hogy tényleg Én vagyok e az újságba?? Inkább le is jöttem. Elterültem az ágyon, majd Bill jött be.

-KicsiM, gyere el velem Davidhoz, valamit meg kell beszélnünk és ez rád is tartozik. -Bill, majd megöleltem.

Elkészültünk mind a 4en és elindultunk. Mikor odaértünk David adott nekünk inni és bele is kezdett a lényegbe.

-Gyerekek minél hamarabb kell adni egy interjút a lányokkal és veletek. Sarah te pedig ne aggódj a mostani dolgok miatt. Nem lesz semmi baj. Rendben??-David, majd Én bólintottam egyet.

Lerendeztünk egy időpontot, majd hazamentünk. A kocsiban csend volt, majd mikor hazaértünk 5-6 fotós a ház előtt volt. A testőrök el akarták őket küldeni onnan, de ők szerettek volna minden képpen csinálni rólunk kközös képet ahol 4en vagyunk. Szerencsére nem tudtak, mert a garázsba már nem lehetett belátni. Bementünk a házba. Én már a sírás szélén voltam. Nem vagyok hisztis, de nem akartam, hogy a nap 24 órájában paparazzók kövessenek. Bill ideges lett, majd kiment a fotósokhoz.

-Jó  napot. Gondolom mindenki azért van itt, hogy lássa Tom baráznőjét és az enyémet is. Ez lehetséges lesz 2 nap múlva, adunk egy interjút és ott mindenkinek a kérdésére válaszolni fogunk. Most pedig kérem haggyák el a ház területét, mert már így is sok ez a lányoknak. Köszönöm a megértésüket.-Bill, majd elindult a házba.

A fotósok még bombázták pár kérdéssel, de Bill nem válaszolt. Bejött a házba és az nap már ki se mentünk.

A 2 nap hamar eltelt, a tévékbe az újságokba, mindenhol ez volt a téma. Már az interjúra készültünk...

A bejegyzés trackback címe:

https://th-kaulitztwinz.blog.hu/api/trackback/id/tr27538065

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Zsófy 2008.06.25. 00:34:57

Nagyon jó lett!!ár várom a kövit!pusz

tekla 2008.06.25. 10:08:17

Egyetértek Zsófival!!!!!
XD

Dorisz · http://www.tokiohotel3girls.blog.hu 2008.06.25. 11:23:58

Én meg egyetértek mindenkivel hehe

SarahBaby 2008.06.25. 15:27:29

Ohhhh köcce mindenkinek :$ Puxy.


süti beállítások módosítása