HTML


.♥..♥.10 rész.♥..♥. Zsófy... nah meg a bizonyos sms.♥..♥.

2008.06.25. 19:55 - SarahBaby

Azt a 2 napot végig izgultuk, hogy mi lesz. Nem mentünk sehova, egész nap otthon voltunk. Hamar el is ment az a 2 nap. Ma lesz a nagy nap. Aludni sem tudtam, egész este azon agyaltam, hogy vajon mi fog történni?? Bill arra kellt fel, hogy Túrbó ki akar menni a szobából.

-Jó reggelt. Kéne valamit csinálni arra az ajtóra, mert, nem lesz az jó hogy mindig ki kell engednünk.-Bill dörmögve magába, majd kiengedtem Túrbót.

Én is lementem, majd a nappaliba Ildy feküdt betakarózva.

-Hát te mit csinálsz itt?? Tom kizárt a szobából??-Én nevetve

-Nem, csak nem tudtam aludni és inkább lejöttem, nehogy felébredjen.-Én

-Én se aludtam. Egész éjszaka agyaltam.-Én, majd kimentem a konyhába.

Bill és Tom jött le, majd ők is ettek. Bementem a fürdőbe, lezuhanyoztam, hajat mostam, megszárítottam majd kivasaltam. Vettem fel egy fekete répanacit egy pink pólót amin fekete írás volt. kihúztam vastagon a szemem, majd szájfényt is aktam. Belenéztem a tükörbe egy utolsót, majd csücsőrítettem egyet deletúrtam a hajamba, majd kimentem a fürdőből. Mikor Én kiértem már mindenki készen volt és az ajtóban álltak, hogy menjünk ebédelni, mert már le volt foglalva az asztal egy puccos kis étterembe.

-Te így jösz??-Ildy, mert ő nagyon csinos volt.

-Igen. És te így??-Én. Ildy csinos szokott lenni mindíg csak visszavágtam.

Fiúk csak álltak és várták, hogy induljunk már. Felvettem a fekete deszkás cipőm, majd Bill végignézett rajtam, vágott egy grimaszt és elindultunk. Nem értettem mi volt a baja Billnek. A kocsiban össze-vissza röhögtünk és hülyültünk. Mint mingig most is hoztam magammal Túrbót. Az étterembe, nem vihettem volna be, de Bill leintézte nekem.  Hoztak neki tálkába inni.

Utálom az ilyen helyeket ahol sok sznob ember van. Egyszerűen rosszul vagyok. Már alig vártam, hogy végezzünk. Mikor végeztünk elmentünk a stúdióba. Ott várt minket David, Georg és Gustav. Mikor odaértünk Puszi-Puszi, majd David mindent elmondott és megnyugtatott minket. Hamarosan indultunk. Mikor kiszálltunk és megláttam azt a sok embert kezdtem bepánikolni. Nagyon rossz volt. Izzadt a kezem Bill szorítottam szerintem már nem volt csont  akezében.

-Bill nem érzem jól magam.-Én, majd már az ájulás szélén voltam, mikor beértünk olyan helyre ahol nem volot senki.

-Jól vagy Sarah??-Saki rámnézve, mert fal fehér voltam.

-Igen thx. De egy pohár víz jól esne.-Én, majd már kaptam is egy pohár hideg vizet.

Megittam, pár perc múlva kezdett visszajönni a színem. Ildyn láttam, hogy nagyon ideges fel s alá futkozott a szobában ahol voltunk. David jött be, szólni, hogy mehetünk is. Elindultunk. Végig fogtam Bill kezét, majd odaértünk és leültünk. Georg, Tom, Ildy, Én, Bill és Gustav. Így volt a sorrend. A fényképezőgépek vakuja csak úgy villogtak, nagyon idegesítőek voltak. Pár perc múlva már jöttek is a kérdések.

-Hogy ismerkedtetek meg a Kaulitzokkal??

-Hát Én Sarahval már nagyon rég óta barátnők vagyunk és ő mutatta be nekem Billt és Tomot is.-Ildy mosolyogva, majd mikor befejezte a szövegét a kamerák és rám szegeződtek.

-Hát.-Ránéztem Billre, majd láttam rajta, hogy nem tetszene neki, ha elmondanám az igazságot.- Billel és Tommal egy céges partyn találkoztunk ugyan is az Ők Anyukája és az Én Apukám egy helyen dolgozik. -Mindenki rámnézett. Bill és Tom pedig vett egy nagy levegőt, hogy megúszták.

-Volt köztetek akármilyen sexulis kapcsolat??

-Volt.-2en rávágtuk Ildyvel

-El tudnátok velük képzelni az egész életeteket??

-Szerintem igen, bár ez majd még elmúlik

-Egyet értek Ildyvel. Még semmit sem lehet tudni.

-Ha előállnának nektek azzal, hogy gyereket szeretnétek belemennétek??

-Hát... Tom nem ilyen. De elgondolkoznék rajta. Még alig élveztem az életem és máris egy gyerek. Azért még nem kéne. Ne értsenek félre imádom a gyerekeket, de nem tudnám MÉG elképzelni magam mint Anya.

-Nekem van egy majmom. Pont a napokban gondolkoztam rajta, hogy annyit kell rá vigyázni, gondozni, foglalkozni vele mint egy gyererekkel. Szerintem mondhatom azt is, hogy Túrbó olyan mintha Billel a közös gyerekünk lenne.

-Bill mit gondolsz a barátnőd imént elhangzott szavain??

-Szerintem Sarahnak igaza van. De persze azért egy gyerek mégis csak nagyobb felelőség. De szerintem Sarahból tökéletes Anya lenne.-Bill mosolyogva

-Sarah, hogyan jött neked ez a hajfelvarrás??

-Nem tudom, reggel felkelltem és belenéztem e tükörbe azt úgy gondoltam valami újat kéne már magamon csinálni. De vannak még ötleteim amiket biztos meg fogok valósítani.

Másfél órán keresztül kérdezgettek mi pedig válaszoltunk. Mikor befejezték, elköszöntünk és visszamentünk a szobába. Az egyik testőr éppen Túrbóval játszott. David megdícsért, hogy ügyesen megoldottam a dolgot az elején. Majd Georg kapott egy smst Szabinától. Gerog 1000wos vigyorral lelépett. Mi is lassan hazamentünl. Gustavot út közben kidobtuk.

Másnap lesz egy koncert este felé. Aznap kipihentük magunkat, majd másnap mentünk is. Már délelőtt elindultunk, mert München-ben lesz  a koncert.  Mikor odaértünk már rajongók ezrei voltak ott. A fiúk elmetek autogrammot oszani. Ott álltam Bill mellet, majd egy lány odanyújtotta a füzetét az Én képemmel.

-Aláírod nekem??-A csaj

-Persze.-Én, majd aláírtam neki.

Bill hátranézet, majd mosolygott egyet. Sok lány kért tőlem és Ildytől is autogrammot. Meglepő és szokatlan volt, de élveztem. Már vagy fél órája osztottuk az autogramot. Beértünk az öltözőbe, majd megcsinálták a fiúkat. Gyersan elpróbáltak egy számot, majd beengedték a rajongókat. Olyan 20 perc váratás után felmentek a színpadra és belecsaptak a húrokba. Én addig Ildyvel és Túrbóval voltam.

Koncert közepén egy lány rosszul lett. Kiemelték a rajongók közül, majd elkísérték ahol a többi rosszul lett rajongó volt. A láynt elláták. Adtak neki vizet, majd koncert végén el akart menni. Elengedték, de a lány eltévedt. A rajongók, már nem voltak az épületben, csak az a lány aki eltévedt. A testőrök meglátták a lányt, majd azt hitték, hogy direkt jött be. Elkezdték kérdezgetni elég bunkón, majd Gustav jött arra.

-Mi folyik itt??

-Ez a lány beszökött

-Mondtam már, hogy eltévedtem. Koncert közben rosszul lettem, majd mikor elengedtek akkor eltévedtem.-A lány már idegesen

-Gyere velem.-Gustav, majd a lány egy szó nélkül utána ment.

Gustav és a lány bejött az öltözőbe. Meglepődtünk, de kedvesen fogadtuk, ahogys zoktuk. -Szijjja. Sarah vok.-Én kedvesen adtam neki 2 puszit.

-HElló. Én Zsófy. Én kértem tőled autogrammot.-Zsófy és valóban ő dugta az orrom elá a füzetett.

A többieknek is bemutatkozott, majd elbeszélgettünk. Georg nagyon furcsa volt mostanába, mindíg mosolygott és sokat lógott a telefonján. Sikerül kiszednünk belőle, hogy nagyon jóba vannak Szabinával és már kétszer is találkoztak. Hamarosan el is indultunk haza. Mikor szálltunk be a kocsiba egy lány jött oda és megkér engem és Bill, hogy csináljuk egy  közös képet. Csináltunk is majd autogrammot is adtunk aztán el is indultunk. Zsófyit hazavittük, majd Gustavot, Georgot pedig kiraktuk Szabináék háza előtt.

-Láttátok, hogy Gustav adott Zsófy kezébe egy cetlit??-Ildy

-Igen KicsiM... Gustavra is ráfér egy kis szórakozás??-Tom vigyorogva

Hazamentünk, majd a hosszú fáraqsztó nap után alig vártuk, hogy aludjunk. Éjszaka jött egy smsem...

A bejegyzés trackback címe:

https://th-kaulitztwinz.blog.hu/api/trackback/id/tr41539358

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

szina 2008.06.25. 22:38:42

Nadon-nadon-nadon jó rész lett
ezért : Küldök neked egy cuppanós nagy puszit!!!!!
cccccuuuuuuuuppppppp-ccccccuuuuuuuuupppppppp

SarahBaby 2008.06.25. 23:56:58

Ohhhhhh...:$ Én meg küldök vicca nekem de csattanós nagy puszit... Nah Pás

Zsófy 2008.06.27. 00:54:25

Nagyon jó lett!!!Köszike h benne lehetek!!!!:Dpuszika szeretlek!!!!!!


süti beállítások módosítása